VISI CEĻI, JEBKURI LAIKA APSTĀKĻI

Zviedru greznība ar piedzīvojuma garu – sportisks sedans, kas izceļas pūlī.

Volvo S60 Cross Country

S60 Cross Country ir par 65 mm palielināts braukšanas augstums, un tam ir pilnpiedziņas pastiprinājums, padarot to par vienīgo patiesi īsteno un stilīgāko bezceļu sedanu krossoveru tirgū.  S60 Cross Country Eiropas tirgos tiks piegādāti arī ar priekšējo riteņu piedziņu.

DIZAINS

Adventurous edge
Īstenojot uz braukšanu orientētas pieredzes apvienojumu ar robusto būtību, šis dinamiskais dizains pievieno sportisku, netradicionālu un uz piedzīvojumu orientētu šķautni sedana koncepcijā. Āriene piedāvā unikālu Cross Country šūnveida režģi, spožu melnas krāsas stiklojuma apdari, spīdīgus melnas krāsas spoguļu kupolus un aizmugurējā aizsarga plāksnē iespiestu Cross Country emblēmu. Atspoguļojot Volvo mīlestību pret dabu un skandināvu mantojumu, S60 Cross Country piedāvā gan 18”, gan 19” riteņu diskus ar augsta profila riepām, kas pievieno gan komfortu, gan bezceļu estētiku, samazinot ceļa radīto troksni un palielinot riteņu aizsardzību, kad nepieciešams. S60 Cross Country ir pieejams piecās virsbūves krāsās: Onyx Black, Osmium Grey, Crystal White, Bright Silver un Rich Java.

Komfortabls sporta sēdeklis
S60 Cross Country piedāvā sporta sēdekli, kas rada perfektu papildinājumu patiesi sportiska automobiļa vadītāja izjūtām. Tam ir lielisks noturošs sānu atbalsts visā garumā no augšstilbiem līdz pleciem, sēdeklim stingri noturot vadītāju vietā, kad veic pagriezienus ar lielāku ātrumu.

ŠASIJAS UN SPĒKA PĀRVADI

Spēka pārvads
S60 Cross Country nāks klajā ar spēka pārvada programmu, sākot no jaudīgā T5 pilnpiedziņas All-Wheel Drive benzīna spēka agregāta, sasniedzot 254 ZS, līdz priekšējās piedziņas 190 ZS dīzeļdzinējam D4, kas radīts, pamatojoties uz klasē vadošo Volvo Drive-E spēka pārvada piedziņas konstrukciju, piedāvājot bezkompromisa efektivitāti un veiktspējas apvienojumu S60 Cross Country D4 degvielas patēriņš ar manuālo pārnesumkārbu ir 4,2 l/100 km (111 g/km). Pieejams arī pilnpiedziņas All Wheel Drive D4, kas radīts uz pārbaudītā 2,4 litru piecu cilindru dīzeļdzinēja bāzes ar 190 ZS.

Vadītāja displejs
Lai parādītu vadītāja personalizētu informāciju, vadītāja displejā izmantots aktīvais TFT kristālu ekrāns. Ir vairākas alternatīvas, no kurām iespējams izvēlēties, tajā skaitā unikālā brūnā „cross country” tēma.

Sensus Connect
Digitālā displeja tēmas krāsas atainojas arī pievienotajā informācijas un izklaides sistēmā Sensus Connect. To raksturo atsvaidzināta lietotāja saskarne ar vairākām inovatīvām funkcijām, piedāvājot klientiem pilnībā jaunu redzējumu. Mākoņpakalpojumu nodrošinātais atbalsts, ļauj vadītājam atrast autostāvvietu un samaksāt par to, neizkāpjot no automobiļa, atklāt jaunus restorānus brauciena galapunktā, nepārtraukti straumēt iecienītāko mūziku daudz ko citu. Vadītājs var arī noklausīties saņemtās īsziņas, neņemot rokas no stūres. Pavisam jaunā lietotne Connected Service Booking ir tikai pirmais solis, kā pilnībā integrēt dīlera darbnīcu digitālajā ekosistēmā. Automobilis varēs vadītājam ne tikai pavēstīt to, ka ir pienācis laiks veikt apkopi, bet arī ierosināt apmeklēt Volvo dīlera centru. Bluetooth mobilā tālruņa pakalpojumi ļauj veikt brīvroku telefona sarunas, kā arī mūzikas straumēšanu no iecienītā Bluetooth iespējotā portatīvā mūzikas atskaņotāja.

Premium skaņas sistēma
Sensus saime ietver arī visaugstākā līmeņa Premium skaņas sistēmu ar 5x130W pastiprinātāju ar nākamās paaudzes skaņas uzlabošanas programmatūru Dirac Live un līdz 12 skaļruņiem, tajā skaitā zemfrekvenču skaļruni basu pastiprināšanai, mīksta kupola augstfrekvenču skaļruņus tīru augsto toņu iegūšanai, lielus vidējā diapazona centrālos un durvju skaļruņus. Ar Harman Kardon izgatavoto Premium skaņas sistēmu vadītājs var baudīt iespaidīgu skaņas uzvedumu ar uzlabotu basu veiktspēju, vienlaikus palielinot skaļumu ar pilnu skaņas skaidrību.

Apsildāma stūre un lāpstiņveida slēdži
Lai sniegtu vadītājam papildu komfortu aukstā laikā, trīs spieķu stūri var noteikt ar elektrisko apsildi. Automobiļiem ar automātisko transmisiju var iegūt taustiņveida slēdžus, kas sniedz vadītājam iespēju pārslēgt pārnesumus manuāli, abām rokām atrodoties uz stūres Automobiļi, kas aprīkoti ar lietus sensoru, tagad var arī iegūt elektriski apsildāmu vējstiklu ātrai apledojuma atkausēšanai aukstās ziemas dienās.

Elektriskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs (EPAS), kas pieejams ar Drive-E dzinēju aprīkotiem automobiļiem, izmanto elektrisko motoru, lai palīdzētu darboties stūres iekārtas zobstienim, un vadītājs var izvēlēties starp trīs spēka pastiprināšanas līmeņiem. Zemās pakāpes režīmā (Low mode) sistēma nodrošina augstu spēka pastiprinājumu, padarot manevrēšanas vieglāku. Vidējam režīmam (Medium mode) ir nedaudz zemāks spēka pastiprināšanas atbalsts, lai piedāvātu labāku reaģēšanas spēju uz ceļa, braucot ar lielāku ātrumu. Augstās pakāpes režīms (High mode) ir maksimāls iestatījums enerģiskam vadītājam, izceļot automobiļa dinamisko raksturu.

Joslas uzturēšanas palīgsistēma
Joslas ieturēšanas palīgsistēma (Lane Keeping Aid) palīdz vadītājam palikt braukšanas joslā. Šī funkcija paaugstina stūres pretestību, ja automobilis pietuvojas pārāk tuvu braukšanas joslas sadalošajai līnijai un gatavojas no tās izbraukt. Sistēma ir aktīva, braucot ar ātrumu no 65 līdz 200 km/h. Kā pirmo soli joslas uzturēšanas palīgsistēma pieliek nelielu spēku stūrei, lai palīdzētu vadītājam atgriezties atpakaļ uz paredzētā kursa. Ja automobilis izbrauc no joslas, sistēma brīdina vadītāju, radot jūtamas stūres vibrācijas.

Aklās zonas informācijas sistēma – labākai redzamībai
S60 Cross Country piedāvā uz radara bāzes darbojošos aklās zonas informācijas sistēmu (BLIS). Šī tehnoloģija var uzraudzīt un brīdināt vadītāju par strauji tuvojošamies transportlīdzekļiem līdz 70 m attālumā aiz automobiļa. Protams, tā informē vadītāju par transportlīdzekļiem aklajā zonā abās pusēs.

Gājēju un velosipēdistu noteikšanas tehnoloģija
Jaunā uzlabotā programmatūra, tajā skaitā daudz ātrākā redzamības apstrādes tehnoloģija, ļāva paplašināt Volvo Cars gājēju noteikšanas un automātiskās bremzēšanas sistēmas funkcionalitāti, ietverot arī noteiktas situācijas ar velosipēdistiem. Gājēju un velosipēdistu noteikšanas sistēma kopā ar pilnu automātiskās bremzēšanas funkciju ir aprīkota ar modernu sensoru sistēmu, kas skenē zonu automobiļa priekšā. Ja velosipēdists, braucot tajā pašā virzienā kā automobilis, pēkšņi nogriežas priekšā automobilim, kad tas tuvojas no aizmugures, un sadursme ir nenovēršama, momentāni tiek dots brīdinājuma un piemērota pilna bremzēšanas jauda. Tehnoloģija arī nosaka, ja gājējs iziet uz ceļa priekšā automobilim. Ja vadītājs savlaicīgi nereaģē savlaicīgi, automobilis var brīdināt un automātiski aktivizē bremzes.